Yes=)

Äntligen får jag jobba en helg då man tjänar lite mer pengar och de skadar ju inte alls att jobba med madde =) Hoppas bara hon inte tar ledig eller så, så att jag får jobba med en vikarei.. men de tror jag inte hon gör.. =P Då blir de upp tidigt imorgon bitit.. börjar kl 6.45-15.45 imorgon och på söndag 6.45-20.00 Då lär de bli dålig uppdatering i helgen men då vet ni varför.. Ska fråga mamma om jag får låna hennes bil i helgen då när jag ska jobba för annars måste jag cykla hemifrån typ vid 6 tiden.. har jag bilen kan jag åka vid halv sju =P eller vid 20 över iaf..

Hoppas hoppas hoppas mamma är snäll och låter mig ta hondan..

Ne nu ska jag kila..

Ses och hörs

// H

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej det skadar ju aldrig å jobba med mig... Jag är ju så jävla bra :P

2009-09-01 @ 22:20:40
URL: http://maddlur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0