Slappdag

VI har en slapp dag idag med, jag har städat undan lite och damsugit och så sen tog jag mig ett skönt bad. Just nu sitter jag på Älsk dator, inte igår som man gjorde det inte. sist var vääl i början när vi flyttade till denna lägenhet och de är snart ettt år sen.. Gud vad tiden går fort, vi har snart bott i Gredby i ett år. I oktober är de ett år tror jag.. =)

Från de ena till de andra.. vad tycker ni om min blogg då? =)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu.. Åka och handla behöver vi men de vill jag inte göra själv. Då måste Älsk följa med för vi ska ha rätt så mycket.. måste ju fylla upp kylen och frysen.

Men tror att vi åker och handlar lite senare.. Skönt att bara vara  hemma och ta de lungt med.. Känns som om jag behöver det.. =)

Ne nu ska jag kika runt lite mer på datan sen hitta på något annat..

PussPuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0