MYSA!!

Trött och seg är bara förnamnet på vad jag är idag.. så himla seg och har varit  de hela dagen. Känner inte för att göra något alls.. bara vara hemma och ta de lungt.. Hoppas på en lung kväll med Älsk =) <3 fast de är ju redan kväll men ni förstår hur jag menar.. en mys kväll till en bra film. Känner verkligen inte för att gå ner på stan ikväll oxå iaf.. då är jag hellre hemma, de är rätt så kallt ute med.. =/ Så har inte någon direkt lust att stå på stan bland en massa fulla ungdomar och frysa. Då ligger jag hellre hemma under täcket med Älsk till en bra film. MYSA VILL JAG!!  Är på mys humör.. =)

Ne jag ska väl inte uppehålla er med mitt babbel. Som ändå inte leder någonstans..

Nu ska jag pussa på min Älskling.. =) <3

PussPuss på er

Andreas, jag älskar verkligen dig!

Din Helén föralltid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0