Mat

Ja jag fick ju äta mat själv eftersom Andreas åkte till Calle och skulle äta med honom. Lite tråkigt att äta själv men de gick. Är mätt nu iaf.. Sen har jag målat lite i garderoden med. Så snart är de klart där inne =)

Hoppas inte att älsk är borta allt för länge.. Vill ju umgås så mycket som möjligt med honom nu innan han börjar jobba igen.. för jag ska jobba imorgon och på torsdag.. visst så är de inte några kvällar men man vill ju iaf hinna umgås med varandra när man är ledig, för sen när han börjar jobba igen kommer han vara så himla trött eftersom han går upp kl 05.00 på morgonen.

Tänkte att jag skulle ta mig ett bad men de gör jag lite senare.. :P

Vad ska man göra nu då? Någon som vill hitta på något? =)
Bara att höra av sig =P

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: En modells liv

jag hade de om jag var i e-tuna :)

2009-08-11 @ 17:51:32
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0