JAG ÄLSKAR REGN!!

INTE!! Fan de bara öste ner när jag cyklade hem från stan. Shit, rena rama skyfallet ju.. Snacka om man blev blöt..
Iaf på stan så gick vi så klart in på gina =) me love, köpte två tröjor och ett par jeansleggings sådana som jag beställde fast nu i svarta. Dom var så himla sköna så tänkte att de var lika bra att köpa nu när de ändå fanns i min storlek. De var nog bara de som jag köpte, sen gick vi  och fikade på hurtigs med satt där och pratade några timmar. =)

Sen ville älsk att jag skulle köpa med mig mat hem från pasta huset men de hann stänga så de fick bli billy boy's som älsk är och hämtar nu. Sista gången jag äter skräpmat sen blir de andra bullar ska vi nog se till.

Så ska vänta på att han kommer hem sen ska vi äta..

Undra om de är någe bra på tv idag?
Någon som vet?

Efter maten blir de ett bad, eftersom jag blev kall när jag cyklade i regnet..

Ha en trevlig kväll =)

// Helén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0