Inte min dag idag.. =(

Ush det är verkligen inte min dag idag.. känner inte för någonting och vill inte göra någonting, jag vill inte ha dessa dagar, De är så jobbigt. Just nu skulle jag vilja krypa ner i min egna säng under mitt egna duntääcke och se på en bra film. Inte bry mig om något alls bara ligga och ta de lungt och inte tänka på något alls..

Tur att jag har Andreas, han ställer alltid upp för mig och finns alltid för mig, han stöttar verkligen mig dessa dagar som jag mår piss. Är så himla glad att jag har Dig Andreas! Du kan inte förstå hur mycket du betyder för mig.

JAG ÄLSKAR DIG!

Nu ska jag gå ut och gå med Andreas och hunden..
Tror jag kan behöva det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0