hm..

Alla bara ligger och sover.. vad ska en annan som är vaken göra då? Ska man oxå försöka sova lite mer eller väcka sin älskling och ligga och gosa med honom ? ja de låter mysgt men tror inte de är så himla lätt att få  liv i honom.. men jag får väl försöka. Vill iaf inte sova mer nu.. då kommer jag sova bort hela dagen som vi gjorde igår.. men idag kanske de är lättare att få liv i Calle och Stella eftersom de ligger i samma rum som vi.. igår låg dom ju och sov i vardagsrummet. Men eftersom vi tittade på film igår så tog vi in dreas madrasser till oss och sen somna de där.. :P Eller somna och somna Calle orkade inte flytta in igen och fan vad han har snarkat inatt och nuu med för den delen. Tur att jag hittade ett par öronproppar annars hade jag aldrig somnat. Han är ju värre än min farfar och då är det illa. Stackars Stella som får stå ut med de där snarkandet :P

Nu vaknade dom så ska vara lite social mot dom.. =)

Puss Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0