hm..

Att de ska vara så himla svårt att välja vilken mobil jag ska välja.. men nu tror jag iaf att jag har bestämt mig. Men den är 500 kr dyrare än den andra men de kan de vara värt för de är dubbelt så stort minne och bättre kamera.. Och den är snyggare i modellen oxå än den andra.. inte lika fyrkantig. =P Men ska iaf rådfråga pappa imorgon men vet nog vad han kommer säga.. att jag ska välja denna som jag är inne på. Lyssnade inte på min pappa och bror förra gången jag skulle köpa ny mobil men kanske ska välja denna nu iaf.. är så himla kär i denna.. vill ha den nuu.. men får vänta ett tag till. Men något jag tycker är konstigt är att den är nästa 1000 kr billigare på internet än vad den är i affären.. typ som ThePhoneHuose =S Trodde inte att de skulle skilja så mycket.

Ne nu ska jag mysa och titta på film med min Älskling..

Kommentarer
Postat av: sandra

du ska titta efter mobiler på katching.se, där köper alltid vi. mycket billigare !

2009-08-22 @ 15:38:52
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0