hemma

Kom nyss in efter att ha varit ute ich cyklat ungefär en mil. Jobbigt var de för de var motvind nästan halva vägen, men de är de ju alltid när de är öppna fält. Men de var jobbigt. Blåser mer än vanligt känns de som, ser även ut som de ska bli regn så de var tur att jag cyklade när jag cyklade. De känns iallafall skönt nu efteråt när man har rört på sig. =) Cyklade förbi mammas jobb på vägen hem, tänkte sticka in huvudet men tänkte nej jag har inte sagt att jag ska komma så vill inte tränga mig på.. sen tror jag att de satt och åt med.. så jag hoppade över det. Men tänkte däremot ta mig en sväng hem förbi dom lite senare. Har ju inte träffat mamma sen i måndags och jag måste hämta min jacka som jag glömde där.. Tänkte att Älsk skulle förlja med mig dit sen så får vänta tills han kommer hem.

Är det någon som vet hur lång tid de ska ta innan håret fägar av sig när man har duschat och så? färgade de svart i lördags tror jag och de färgar fortfarande av sig lite grann.. De var ett bra tag sen som jag hade svart hår sist så har glömt hur lång tid de tar men har för mig att de brukar sluta färga av sig efter ungefär 3-4 tvättar?!?!?!?!

Om någon vet så är jag tacksam för svar =)

Vet inte om jag orkar städa idag.. om jag gör de imorgon istället? Har inte direkt någon lust till något alls idag känns de som..

Ne nu ska jag kika runt lite sen får jag se vad jag hittar på..

Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0