...

Nu har vi varit en sväng till Tuna park för att kolla på lite mobiler.. Älsk har ju beslutåknges men jag har beställt min nu.. så den lär väl komma om typ två tre dagar.. =P Då ska jag nog ta mig en promenad i skogen och ta lite bilder =) Eftersom de är en bra kamera på denna. Längtar tills jag har den i min hand =)

Imorgon ska vi hem till mamma och pappa.. Andreas ska klippa sig:P och de behövs för nu börjar de bli riktigt långt.. sen så ska mamma få pengar för de jag beställde med, så får ta ut pengar till henne.

OCH IMORGON ÄR DET LÖÖÖÖN!!! =) =)
Det är de bästa med morgondagen =)

Nej nu ska jag ta mig ett skönt baaaad=)

Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

ok=) det är fint. med dig?

jo började igår :D jättespännande o kul !

2009-08-25 @ 06:16:26
URL: http://striipped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0