=)

Så nu är jag tillbaka från tvättstugan.. och de är fortfarade inte någon som ska tvätta efter mig så då kan jag ta den några timmar till så slipper jag ta upp tvätten så den ska torka här uppe, för de är lakan och så och de tar en sådan stor plats..

Inatt ska vi sova i en renbäddad säng med nya sängkläder =) Mysigt. Man sover så bra när de är renbäddat tycker jag.
De är faktiskt rätt så skönt med såna här dagar när man tänker efter. Inte har man någon tidspress på sig eller så.. joo iförsig så har man ju en tid till tvättstugan men de är ju ändå rätt så slappt :P

Ser ut som de kommer börja regna när som helst.. Tur att man har körkort =)

Ne nu ska jag göra något annat :P

Pusspuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0