...

Jag har tråkigt.. och tiden går jättesakta idag.. :( Sen vet jag inte vad jag ska laga för mat till Andreas heller.. vill göra något som är lite romantiskt eftersom de är våran dag idag.. men jag vet ju inte vad jag ska hitta på..? Och sen är jag hur trött som helst.. fattar inte varför, för vi sonmnade ju runt 22-23 igår och jag vaknade 09.30 imorse.. Sen måste jag åka och fixa lite grejer på coop och tuna park idag oxå och de har jag inte någon direkt lust med..

JA:D nu vet jag vad jag ska göra för mat =) De blir fläskfilé och potatisgratäng.. De blir väl bra? =)


Ne nu tror jag att jag måste springa ner till tvättstugan..

Kommer snart..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va gott :D

2009-08-18 @ 16:55:37
URL: http://sandranosko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0