090824

Godmorgon..

Vaknade 08.15 var huvsat pigg då men nu börjar jag bli trött igen.. men ska väl kika lite på tv snart tänkte jag.
Helgen har varit helt okej. lite jobbigt att jobba 13 timmar en dag men de går, men de är vekligen inte roligt någonstans. Man är helt slut när man kommer hem. Så därför kan jag inte förstå varför jag vaknade så tidigt idag.. =s

Har inte så mycket att tala om just nu. är trött.

De ända som är planerat idag är att jag ska lämna tillbaka bilen till mamma och pappa eftersom jag fick låna den i helgen när jag jobbade.. annars så är de väl bara att småplocka lite här hemma som gäller idag. Slappt men otroligt skönt efter helgen.

Nu väntar tv =P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0