090820

Hallo =)
Igår jobbade jag =) riktigt kul faktiskt, börja längta tillbaka allt mer nu. Men hoppas att jag får jobba mycket nu innan vi får reda på hur de blir.. Men jag hoppas iaf att jag får fortsätta på Maddes vik. Vad ska jag annars göra? =(

Har varit ute på en promenad nu på morgonen oxå, riktigt skönt. Men de tog inte så lång tid för jag gick en ny runda och den var inte så himla lång så imorgon får jag förlänga den lite grann :P Idag ska jag komma till skott att åka och lämna av allt skräp och panta lite gran. Sen ska jag försöka städa lite i bilen med, inte för att de var länge sen som jag gjorde de men de behövs göras igen. Annars så vet jag inte vad som händer idag. Måste komma på något att ha till maten ikväll oxå.. De är så himla svårt att komma på mat ibland tycker jag, någon som håller med mig?

Sen igår så höll jag på lite med photoshop =P rätt roligt faktiskt men lite svårt oxå. Men nu håller jag på att lära mig från grunden bättre de än att bara hoppa in i något som man inte vet något om. Höll ju  på med photoshop förut när jag och Andreas blev tillsammans, då lärde han mig lite men nu kommer jag inte ihåg något alls av de.. Så lika bra att lära sig från grunden. Finns ett jättebra program på internet om de. Sen tänkte jag att jag skulle skriva en liten ord lista oxå eftersom de är på engelska så är de lite svårt att förstå vissa ord och så. De ska jag nog oxå roa mig med idag.  =) En slapp dag helt enkelt. Så himla skönt med slappdagar =) För jag tror inte att man kan sola idag?!?!?!?! =/

Kanske ska åka med allt skräp och de på en gång? Så har jag de avklarat. Jo tror att jag gör de nu så jag har de klart. Men innan jag åker så måste jag bestämma vad de ska bli för mat. Kanske spagetti och köttfärssås? De var ju länge sen. Iaf den som jag brukar göra.. Tror inte vi har ätit de sen vi kom hem från småland. Vilket snart är två veckor. Så de får de bli =)

Nej nu ska jag inte uppehålla er med mitt babbel =P

Ha en bra dag (lär säkert skriva mer senare =P ) 

PussPuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0