090817

Godmorgon!
Äntligen vaknar jag i rimlig tid, fast de är så himla tomt, känner mig så himla ensam nu i sängen när de bara är jag. Är ju van att vakna uppp med Andreas, har ju gjort de i 4 veckor nu. Men han är ju i Södertälje och jobbar. Stackarn han kommer vara helt slut ikväll, bäst jag tar hand om honom och ger honom god mat när han kommer hem.. =)

Ska väl måla en vända till i garderoben oxå idag innan han kommer hem. Ska ju även hjälpa mamma att hitta lite kläder eftersom de ska utomlands i oktober och jag är inte de minsa avensjuk inte alls. Jag vill ju oxå följa med.. Har inte varit utomland sedan 2003 och Andreas har sagt att vi ska åka i snart två år men de händer ju aldrig. =(

JAG VILL ÅKA UTOMLANDS!!!

Men jag får väl snällt vänta som valigt. Hatar de ordet!

Färgade håret igår, de blev faktisgt jätte bra, gjorde de själv de ända Andreas hjälpte mig var att ta bort lite färg i nacken eftersom de fastnar så fort. Men jag är jättenöjd och de blev skit bra =)

Ne nu tror jag att min mage ska få lite frukost =)

PussPuss
 
// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0