090814

Goddag!
Har nyss kommit ut från duschen, ska gå till jobbet om drygt en till för att hämta min cykel sen ner på stan för att träffa Emelie, de var jättelänge sen vi sågs.. Har massor att prata om =)

Igår var vi en sväng ut till Gillberga för att hälsa på, Stella hade ju med sig sina små kattungar + mamman så fick träffa dom och blev kär i en på en gång.. Höll på med den hela tiden dels för att se om jag tål och de verkar som jag gör de, så hoppas bara att älsk går med på att ta en =) vill ju så gärna. Så söta ju =)

Hoppas hoppas hoppas att de fungerar =) <3
Kärlek vid första ögonkastet ju =)

Jag fick mina jeans från ginatrecot idag oxå =) ska snart prova dom så hoppas att de passar =) Men de bör de göra tycker jag.

Ne nu ska jag kika runt lite till sen göra mig iordning för en sväng på stan=)

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0