090812

Hallo =)
Idag är de bättre med mig. Är inte arg längre.. orkar faktiskt inte bry mig om jag ska vara ärlig, jag har de iaf bra nu och de är huvudsaken tycker jag.

Igår när vi skulle se lite på tv innan de var dags för att sova så är de så klart en tvesjärt i sängen igen. Hur fan har den kommit in när de ligger kanel i varje fönster och vid balkongdörren??? Så idag har vi köpt vitpeppar för de ska de inte heller tycka om.. så får prova med det.

Älsk körde mig imorse till jobbet för han måste gå upp tidigt nu så han orkar sen när han ska börja jobba.. Så kom han och hämtade mig med fast jag hade sagt att jag skulle gå hem men jag blev så himla trött efter maten på jobbet så jag orkade inte.. så vi åkte och handlade efter att han hämtat mig på jobbet.
Är fortfarande tröttt så tror att jag ska vila lite..

Återkommer senare,.

JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0