090811

Godmorgon!
Jag var så trött igår så jag somnade.. sorry för de älskling, minns inte de sista av 2 ½ men.. får fråga äälsk sen när han vaknar hur de slutade.. Såg iaf på prison break och de var ju synd att Michael Scofield dog i slutet.. men annars så var avsnittet jätte bra, men undra hur de blir nu utan honom i avsnitten. För han var ju så himla bra och snygg:P Men vi får helt enkelt vänta tills nästa måndag för att få reda på hur de går utan Micheal..

Idag SKA vi fixa i lägenheten, de är ju så lite kvar i klädkammaren så de går om vi hjälps åt.. Sen är de lite som ska målas och så med.. så idag blir de inte något fotbollsspelande på datorn förens vi är klara för Älsk del! Undra om jag lyckas med de.. tror inte de.. =/ men ska iaf försöka.

Ne nu ska jag väcka min lilla gobit =) <3

Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0