090810

Godmorgon..
Har varit vaken ett tag men nu har jag ätit frukost..
Idag ska vi åka hem till mina päron och fixa lite saker där, eftersom vi inte har någon skrivare.. då är de bra med mamma och pappa. =) Sen ska jag köpa en blillig usb eftersom den andra har gått sönder.. måste ju ha bra muski i bilen =P de är ju a och o ! Efter de ska vi åka och handla sen ska vi fixa lite i lägenheten och så.. De är planerna för idag !

Vi tog oss en kvällspromenad igår efter filmen och då spran de en räv på vägen.. förra gången vi var ute på en kvällsprmenad var de en grävling och igår var de en räv. Vad blir de då nästa gång? En älg kanske? =P

Ne nu ska jag göra lite nytta

Pusspuss // Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0