090809

Godmorgon..
Fast de är bara jag som är vaken, alla andra ligger och sover..

Det har verkligen varit en jättetrevlig helg, att få träffa dig Stella de var jätte kul.. Hoppas att vi ses snart igen =) De var längesen jag hade en sådan här rolig helg. De behövde jag verkligen.

Idag vet jag inte vad som händer.. bara ta de lungt tror jag och så måste älsk och jag handla.. vi har ingenting i varken kyl eller frys. Så de blir till att handla hem lite, så om jag orkar så kanske de blir tacopaj till middag men vi får se.. Beror på vad han vill ha med.. inte för att han brukar tacka nej till min tacopaj men iaf.. bäst och höra vad han med tycker..

Igår kväll var de jättemysigt.. vi tittade på film och bara myste <3 

Hur har eran helg varit ?

Har nog inge mer att skriva just nu..

Ha de så bra..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0