090808

Goddag!

Tack för gårdagen Calle och Stella, de var hur trevligt som helst, måste vi göra om snart igen.. =)

Just nu är Andreas och Calle hemma hos Calle och fixar något.. vet inte riktigt va de skulle fixa..
Jag och Stella sitter och fixar till min blogg lite grann =) snällt av dig att vilja fixa den. Tack. En annan är ju jättedåligt på att fixa sånt där.. =P Idag har vi inte gjort så mycket, bara tagit de lungt.. de stannar en natt till hos oss så de blir roligt =) klockan är snart sju på kvällen men de känns som om den skulle vara vid tre taget, dagen har gått så himla fort.. Men inte konstigt de eftersom vi gick upp typ vid två tiden.

Igår var vi hemma hos oss och spelade fia med hutt, skoj, sen gick vi ner till stan och var där ett tag sen hem till sängen och guud vad skönt de var att få lägga sig, jag hade så himla ont i fötterna så de verkligen värkte i dom. För jag hade helt fel skor när vi var på stan. Men idag känns de bättre i fötterna iaf, lite öm bara.

När Andreas och Calle kommer tillbaka sen ska vi käka pizza som de har med sig hem. Sen på måndag då börjar allvaret. Då blir de träning och nyttig mat!

Vet inte mer vad jag ska skriva så jag nöjer nog mig med detta..
Hoppas att ni har haft en bra fredag!

Ha de så bra..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0