090807

Goddag!
Tvättar och donar och försöker att packa upp så mycket som möjligt.. Var även imorse och handlade lite frukost eftersom de inte fanns något hemma, tog då en sväng förbi systemet eftersom de blir lite festande ikväll, jag ska dränka mina problem i alkohol ikväll. Jag mår inte alls bra efter de som hände igår, men de var oerhört skönt att få komma hem och sova i sin egna säng men även fast jag fick de så drömde jag mardrömmar inatt, men de är väl inte så konstigt efter de som hände igår.. Jag tror aldrig att jag har varit med om att bli så himla illa behandlad. Jag mår så himla dåligt, bara jag tänker på de så rinner de en tår nerför mina kinder. Jag fattar inte vad människan tänker med och hur hon kan säga något sådant till mig, jag har väl aldrig varit elak mot henne. Men ändå får jag all den här skiten.
Innerst inne tycker jag att de här är jättesynd för jag tycker ju om dig, ja de gör jag faktiskt även fast att jag får all den här skiten från dig. Jag tycker bara att de är synd att de ska sluta på de här sättet.

Snart ska man ner till tvätten igen då och sen ska vi ta en sväng och se när Calle såkallat jobbar =P haha
De är han och hans nya brud vi ska spendera kvällen med, och jag ska försöka att ha roligt och inte tänka på de som har hänt, för gör jag de ja då kan jag lika gärna gå och titta på tv resten av kvällen för då är den förstörd.

Du ska inte förstöra min kväll!!!

Nej jag ska fan ha roligt ikväll, dock får jag väl ta de lite lung med alkoholen så de inte blir som förra gången men min sorg ska dränkas i de ikväll iaf!

Mamma, jag saknar dig.. jag vill att du ska komma hem så du kan trösta mig och krama om mig.
JAG ÄLSKAR DIG MAMMA <3 DU ÄR DEN BÄSTA SOM FINNS!

Nej nu väntar tvättstugan sen ska vi skratta åt Calle =D

Ha de så bra

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0