090806

Hallå!
Nu är vi äntligen hemma i Eskilstuna igen. Vi kom hem tidigare än väntat men skönt de med. Hände lite tråkiga saker där nere som gjorde att vi åkte hem tidigare.. Men de är inget som jag vill skriva ut på internett utan bara de närmase får reda på de.

Imorgon får jag äntligen träffa min underbara familj. Som jag har saknat er <3

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, mår inte bra, är ledsen och vill bara glömma allt men de går nog tyvärr inte =( En del ord kommer sitta i hela livet.

Emelie gumman, jag saknar dig, vi måste ses snart och ta en fika <3
Du betyder massor för mig gumman de ska du veta!
Love you<3


---------

Andreas älskling<3 Du är mitt allt tack för allt stöd. Du är de bästa som finns.
De är den 6 idag och de betyder att vi har varit förlovade i ett år och två månader<3


JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS COLLIN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0