090805

Hallo =)
Har inte skrivit på ett tag men de beror på att jag och Andreas har varit på en kryssning till polen söndag till måndag, de var jättemysigt att bara åka iväg med honom, att få vara lite själv med honom. Mysigt var de iaf, ville åka en vända till när de var dags att gå av båten. Men de gick ju inte.. =( de hade blivigt lite för dyrt. Så vi kom hem vid nio tiden i måndags kväll. Igår (tisdag) var vi hos Andreas småkusiner och hälsade på och åt mat osv. De var hur trevligt som helst. De är så söta de där små tjejer=) Så vi var där hela kvällen, vi var väl hemma runt tolv tiden igår kväll. 

Idag är iv bjudna på middag hos en av Andreas mostrar, tror jag de är. Så svårt att ha koll på alla mostrar och fastrar hit och dit. Men de ska bli trevligt iaf ikväll, ser fram emot det =)

De är väl de som har hänt dessa dagar..

Jo jag börjar få hemlängtan med, iaf idag har jag de. Har en sådan dag när jag inte känner för något och bara vill vara själv, men de är inte de lättaste inte.. De ända sättet att få vara själv på är att gå ut och gå, men de är så himla varmt ute idag just nu så de är inget att tänka på. Sen vill jag inte gå själv heller för jag läste i tidningen att de var en som hade försvunnit när hon skulle träffa en vän. Och hon skulle gifta sig inom en vecka, så himla hemskt, hoppas att de hittar henne. Tycker de är så otäckt när sådant händer hela tiden. Sen stod de att en kvinna i 19 års åldern hade hittats död på sin gård. Så nog är jag lite försiktig när jag ska gå ut och gå, iaf när jag ska gå ut själv.

Ne nu ska jag kika runt lite sen får jag se vad jag hittar på..

Ha de så bra

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0