Tisdag 14 april

Hej:)
Nu känner jag blogglust igen så har skapat en ny blogg, hade ju en för ett tag sen men den slutade ja skriva i så den försvann. Men nu ska ja skriva igen:P Förstår inte att man bara kan tappa lusten att blogga, jag som älskar att skriva =)

Under påsk har vi varit i Småland hos A´s mormor och morfar, trevligt och skönt att komma iväg från stan ettt tag men ja fick faktiskt hemlängtan. Saknade mamma. Vi åt med söta emelie igår när vi kom tillbaka till stan, sen åkte vi till mamma och pappa eftersom pappa skulle klippa Andreas. Och jag kan bara säga att de blev hur bra som helst. Fan han är verkligen duktig =) Åkte hem efter en fika och myste framför tv.

Idag då?
Ja jag ska jobba om ett tag, börjar vid 14 tiden och slutar kl 21 ikväll. Inte så kul att jobba  men de går bra bara man kommer dit. Var ju ett tag sen ja var där så har väl hänt en del kan jag ana, hade ju hänt en del när jag bara hade varit ledig en dag så.. Men de visar sig om något hänt.

Som sagt så var vi ju i Småland över påsk och de var riktigt skönt att komma iväg ett tag, tänkte stänga av mobilen men då hade ju inte mamma fått tag i mig. Det är så skönt att vara där nere för man behöver inte tänka på hur man ser ut eller så. Sen är det trevligt att träffa A´s släkt med =) Skönt att vara ute och gå nere i Småland med för de är så frisk luft, så vi har umgåts med en massa folk och ätit god mat. Vi har grillat för första gången i år med =) Mycket gott. De har ju varit så underbart väder, då är de bäst att passa på att grilla. Tänkte om de är fint väder imorgon så kunde man ju åka till typ sundbyholm och grilla =) det är så mysigt att äta där ute. 

Ne oj vilket inlägg hoppas ni orkar läsa =) 
Nu väntar ett skönt och efterlängtat baaad =) 

Ses!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0