Tänkte fördriva tiden lite


Du och din partner

Vad heter ni?
Andreas och Helen

Hur träffades ni?
Via lunar (a)

Hur länge har ni varit tillsammans?
Tre år och snart tre månader

Är ni förlovade?
JA =)

Bor ni tillsammans?
Ja, det gör vi =)

Har ni barn?
Nej, har inte så bråttom på den fronten, de kommer när de kommer.

Körkort?
Japp båda har =)

Kommer du ihåg första kyssen?
Ja den glömmer man aldrig

Vem sa "Jag älskar dig" först?
De var nog jag

Vem är äldst av er?
Andreas, han är tre år äldre än mig

Vad har ni för stjärntecken?
Vattuman och lejon

Vem fyller först? Det gör jag, i januari =)

Vem är längst? Andreas.

Håller ni handen på stan? Ja, kanske inte varje gång men ibland.

Kände ni varandra innan ni träffades? Nja, vi hade pratat på msn, i telefon och via sms fyra månader innan vi träffades.

Kär i första ögonkastet? Ja =) <3

Har ni någon speciell låt? Ja, My best friend

Framtidsplaner? Ja att åka utomlands bla.

Gråtit i varandras armar? Ja, de har vi <3

Har ni varit utomlands tillsammans? Nej inte än men vi ska =)

Bästa minne? Den 6 juni 2008, då vi förlovade oss <3

Vem gör godast mat? Båda =)

Vad gör ni en vardagskväll? Myser framför tv, tar en promenad.

Ger ni varnadra en puss när ni ses? Ja alltid  och en kram <3

Bodde ni långt ifrån varnadra när ni träffades? Ja de kan man säga, vi bodde 43 mil från varandra =/

Svartsjuk? Ja men de är bara för att jag älskar honom <3

Bråkar ni? Ja de händer väl ibland, men de är oftast bara småbråk

Ringer eller smsar ni mest? De är lite olika de där, men de är väl både och.

Hans finaste kroppsdel? Ögonen <3

Pratar någon av er i sömnen? Ja de gör vi nog båda två <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0