Konstiga knakningar på dörren =S

Jag tog mig en liten tupplur ungefär 30 min sådär, sen ett varmt skönt bad för jag frös och när jag låg i badet läste jag igenom papprena några gånger, de ska nog inte vara så svårt. Jag mår lite bättre nu, darrar inte lika mycket och har inte ont i huvudet, men halsen och hostan är kvar, samt nysningarna men jag nyser ju bara när jag är ute. Så de slipper ja ju när jag är inne. Men inte på jobbet.Eftersom de tar promenader och de ääldre vill ha med sig kvistar och blommor in som de är pollen i. Men vi kan ju inte säga att de inte får. Så de får jag helt enkelt stå ut med.

Ja, jag har hört två st svaga knakningar under dagen på ytterdörren. Sista gången var nu när jag kom upp ur badet. Så jag smög fram och tittade ut genom titthålet, men de var ingen där.. konstigt, gillar inte sådant =/ tur att de är på dagen iaf.

Nej nu måste jag läsa igenom papprena igen sen göra mig iordning för JOBB =P
Är inte nervös längre inför provet =P Inte ett dugg (a)

ses 
/ H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0