Hmm..

Fan känner mig jättekonstig ikroppen, kan inte konsentrera mig på att plugga och jag är helt darrig. jag har ju ätit lunch. Och frukost innan de. Fan jag måste ju klara de där porvet, hoppas att hon hjälper mig om jag  inte kan svara på alla frågor. Nee ush vad är de med mig, de är inte likt mig att vara såhär. Men kan ju knappt konsentrera mig på att cykla heller så de har säkert med allergin att göra. Är tung i huvudet och har ont i huvudet, halsen och de kliar något fruktansvärt i ögonen. =( Nyser gör jag med =( De är ju så jobbigt eftersom jag ska försöka att undvika att klia i ögonen. Men de är inte de lättaste. Men var inne på apoteket och köpte ny pollenmedicin, kestine heter dom så jag hoppas att de hjälper bättre än de andra. + att jag har min kära bricanyl, utan den vore jag inget när pollen härjar.

Ne nu måste jag fortsätta plugga.

Hade så bra =)
/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0