Hallå =)

Nu har min lilla sötsak kommit hem, så har fått mat i magen, var ju jättehungrig innan. Tur att han kom annars hade jag varit tvungen att äta själv. Vilket inte är så roligt. Det är trevligare med lite sällskap. Vi ska gå ut och gå om ett tag när maten har fått smälta lite, inte bra att gå på en gång efter att man har ätit.

Annars så ser våran kväll lung ut, skönt de med att bara ta de lungt och se på tv. Det är ju de där på 5:an ikväll om en japansk tv show. Jag missade ju de första avsnittet så vill se de som går ikväll. Någon som har sett det? Är de roligt? Vet inte riktigt vad de går ut på men får väl reda på de ikväll =)

Måste komma ihåg med att hämta brevet som jag har lagt i bilen, fattar inte varför jag skulle lägga just de i bilen...? Konstigt.

NU kommer det en sötis som kanske vi mysa lite?
Får se vad som händer =)

Ska kila men vi ses

Puss

Andreas, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0