Ett skönt bad

Det var verkligen skönt att bada, så skönt att lägga sig i ett varmt bad =)

Vet inte hur jag ska göra, om jag ska gå eller cykla till jobbet. Är rätt så trött i kroppen så kanske ska ta cyklen iaf.. Har ju lite tid att fundera. Ne ja tror att de blir till att cykla iaf. Fast skulle ju behöva gå men vi kanske kan ta en promenad när jag har slutat. Annars gör vi det imorgon. Måste komma ihåg att boka tvätt tid tills imorgon med, när man har varit borta vill man ju helst tvätta kläderna när man kommer hem. Det vill iaf jag, känns mycket frächare då.

Vilken otroligt seg dag.

Ne nu måste jag komma igång, man blir lite seg när man har varit ledig ett tag, ( fyra dagar) hur ska de då bli när man kommer tillbaka efter semestern? Inte för att jag har lätt att vänta på dygnet men man får ju sova på morgonen då och sen ska man upp tidigt. Fast de är ju en vane sak.

Jag drömde en så konstig dröm inatt, att jag hade tvillingar, hade nyss fött de men jag jobbade iaf, det var min mamma som tog hand om de medans jag jobbade så ringde hon bara till mig när de ville ha mat. Helt sjuk dröm men inte skulle man tacka nej till att ha en liten plutt men inte just nu och inte två på samma gång. Det blir ju inte lättare att inte tänka på barn när man drömmer om de på nätterna. Men de kapitlet får vänta ett tag. Ett bra tag om man frågar A, hehe. Inget man ska ha bråttom med iaf, man vill ju kunna försörga sitt egna barn och ha en bra ekonomi så att man inte lever på minimum hela tiden, de kan inte vara kul. Inte kunna köpa vad man vill. Guud så jobbigt. Men ja skulle kunna vara barnvakt åt nån lite då och då. Det tackar man ju inte nej till iaf, men vi har ju inte någon liten skrutt i omkretsen just nu och när de väl kommer en så är de säkert jag som är mamman =P Då får jag ju iaf vänta typ 4-5 år =(. Nej nog pratat om barn.

Från det ena till de andra, undra om det är någon god mat på jobbet. Hoppas de. Det visar sig =P

Ne nu ska jag göra mig i ordning.
SES

Lämna gärna en kommentar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0