...

Nu har jag tagit mig ett skönt bad =) tänkte jag skulle äta lite lunch sen göra mig iordning för att cykla hem till mamsen, eller ska man kanske gå? Ne tror jag tar cyklen för då blir de inte så jobbigt sen när jag ska hem, då kan jag lägga de ja handlat på cyklen istället för att släpa på de. Om ni undrar varför jag handlar med min mamma en gång i veckan så är de för att hon har varit sjukskriven och får inte lyfta så tungt, men hon har börjat jobba nu igen. Så istället för att hon ska slita och få ont så hjälper jag henne =) sen gör jag de med för att få köra bil, iaf den veckan som andreas har bilen till jobbet (varanan vecka) för jag tycker de är så otroligt kul att köra bil =) Så glad att ja klara de där skit svåra provet.

Nu ska jag äta lite lunch sen börja göra mig i ordning.

Ses

Puss

Älskar dig Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0