Ändrade planer

Jag åkte till opel för att hämta nycklen. Men då sa han att den blev beställd igår och att den inte var klar. Sa då att han jag pratade med förra veckan sa att den skulle vara klar igår. Blev irriterad, det kostan faktiskt att åka dit och jag kan inte bara säga att jag ska ha mammas bil hela tiden. Men han frågade om jag kunde hämta den imorgon kl 11 så då får jag väl cykla dit. Även fast att det är långt.

Nog om det.

Sen skulle jag ju till jobbet och fixa några papper som ska till a-kassan, då har jag lagt dom i bilen och A har ju bilen denna vecka så den är ju i Strängnäs nu. Jag som sa till min chef att jag skulle komma upp idag men då får ja ta de nästa vecka, på måndag.
Cyklade till mamma eftersom bilen var där, sen hade jag något på min tå som jag inte kunde se så bad mamma titta, hon sa att de var en början till en förhårdnad men hon satte på något som skulle "lösa upp" de så de inte blev hårt. Så vi får hoppas att de hjälper. Hann inte ta en fika med mamma eftersom hon skulle iväg  men vi satt och pratade lite iaf. Läste lite i tidningen med =P bäst att passa på när man är där eftersom vi inte har eskilstuna kuriren, har inte någon lust att betala flera tusen om året för en tidning.

Städning på började vi lite igår, så tänkte ja skulle avsluta de, bara lite kvar i hallen som ska fixas. Har inte varit ute och gått än tar det när Andreas kommer hem, lite roligare än att gå själv. Passade även på att sola lite nu när jag var ledig så har solat solarium med =P mycket skönt, gör inte de alls lika mycket nu som jag gjorde förut, då kunde jag sola 2 ggr i veckan. Nu kan de gå månader innan jag kommer till skott och sola igen. Men idag kände ja för det. =) Sen nu blir det ju varmare och varmare ute så då kan man ju sola ute istället. =) Det är bra för de kostar inget, bara lite tid. Kommer ihåg förra året innan studenten då låg jag och pressade typ varje dag i 3-4 veckor, så jag hade en fin färg tills de var dags. Minns de som om de var igår. Tänk att de snart har gått ett helt år. Ett år! Min student är ju en speciell dag eftersom jag och Andreas förlovade oss då =) De kommer jag aldrig att glömma <3 Tiden går fort, för fort ibland. Men jag har tur som får träffa min sötis varje dag. <3

Nu ska jag måla mina naglar =P

vi hörs, glöm inte att kommentera innan ni går =)

JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska börja sola som fan nu!;D

2009-04-25 @ 16:17:26
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0