30 april 2009

Godmorgon
När jag vaknade och tittadepå klockan var den 11.15 Fan tänkte jag så här länge brukar jag inte sova. Ko mmer inte ens ihåg när jag sov så här länge sist. Jag brukar ju vakna runt 9 tiden. Men inget att göra något åt, tiden går ju lite fortare nu tills jag börjar jobba, måste förni apoteket med innan jag börjar jobba.

Igår träffade ja Angelica, har iinte träffat henne ja jag vet inte när, typ sen studenten tror jag. Men nu har vi sagt att de inte ska gå så lång tid till nästa gång vi ska ses, de var iaf jättetrevligt att träffa dig gumman =) Vi satt och pratade om gamla minnen och vad som hänt sen vi sågs sist. =)

Jag var jättekramit imorse när Andreas skulle gå till jobbet, ville inte att han skulle gå. Får ju inte träffa honom förens ikväll ju =( typ vid halv tio =( nej men jag ska inte klaga. Jag har de bra som får sova med han varje natt och träffa honom varje dag. Så glad att jag har dig älskling <3

Ne nu ska jag kika runt lite och läsa några bloggar sen är de bad som gäller, sen är de dags att åka till jobbet =p

Vi ses och hörs =)

Puss

Andreas, Jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0