26 april 2009

Denna pollen kan jag verkligen bli galen på ibland, nur har jag ont i halsen med, de räcker inte med att bara gå på näsan och ögonen, nej vi ska så klart gå på halsen med. Jag har ju inte råd att vara sjuk =( om de  inte är bättre imorgon då går jag tillbaka till apoteket och ber om något annat. vill inte behlva slka läkare för pollen iår med. =(

Älsk och jag grillade lite igår, det var jättegott men blev så himla mätt. sen gjorde jag efterrätt med glass och bär =) det var uppskatat =) Vi kollade på robinsson och hade mys, blev tidigt isäng eftersom jag inte mår/mådde så bra igår, somnade nästan på en gång med. Skönt, jobbigt att behöva ligga vaken och vrida och vända på sig.

just nu väntar jag på att älsk ska komma upp, han skulle fylla på olja i bilen. Det verkar ta tid..!? ska strax titta på wipeout och efter det blir det van veeteren. Alltså en skön myskväll med älsk =)

Vad ska ni göra ikväll? =)

Nej nu väntar tv =)

Ses

Jag älskar dig Andreas <3 Du betyder mycket för mig!


Kommentarer
Postat av: Angelica

hej gumman...kul att du har en blogg :) nu kanske man kan hänga med lite för vi träffas ju inte :( typ 8 månader sen eller så...en evighet alltså..å inte pratar vi heller..vet inte vad som hänt mellan oss men känns som jag förlorat dig å de känns inte alls bra.hoppas jag inte gjort nåt för att de skulle bli så här...Puss

2009-04-27 @ 22:08:04
URL: http://pimpim89.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0