25 april 2009

HEJ =)

Hur är det med er? Har inte skrivit på ett tag men har varit så sjukt trött efter att jag har jobbat sen har de kommit in något annat så de har blivit glömt, sen har jag ju försökt att njuta så gått de går av de fina vädret. Tänkte att jag skulle sätta mig ute ett tag men de gick inte för jag bara nös hela tiden, så jobbigt att de  är pollen över allt. Jag blir ju helt utslagen av de ju =( Sen har jag stukat min fot oxå så måste ju ha en linda och en stabil sko så jag kan inte ha mina vårskor heller    
=(  Men de var inte så hård stukning så den är väl över snart hoppas jag.

Jag är iaf ledig denna helg =) så skönt, igår myste jag bara med Andreas och tog de lungt. Åt lite god mat och så =) vi kollade på talang 2009 och sen singing bee, efter de började det en bra film, (minns inte vad den heter) men jag orkade inte kolla klart på hela den eftersom jag gick upp före kl 7 igår morse, Jag jobbade ju dag. (8-13) rätt så skönt att jobba sådana pass för då hinner man med rätt så mycket av dagen om man inte stannar kvar i flera timmar ibland som en annan kan göra (a) hehe. Men har blivit bättre på att gå i tid nu =)

Idag/ikväll ska vi måla lister, A håller på med de just nu, sen ska vi tvätta bilen tror jag. men tänkte vi skulle äta mellanmål emellan där oxå. Sen ikväll kanske vi ska grilla med några kompisar =) emelie och daniel och några till. Ska fråga A om han vill, tycker de är mysigt att grilla =) Tror vi skulle vara på djurgården.. Mys =)

Jaha nehe nu har ni lite att läsa iaf.

Glöm inte att kommerntrea =)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis! <3 mys med grill ja, jag ringer dig sen;)

2009-04-25 @ 16:08:11
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0