20 april 2009

Har varit uppe sen halv sju imorse, var ju tvungen att fixa de där med bil nyklen. Så åkte till opel och fixade de, fick väna över en halv timme, jättekul tidigt på morgonen när man är så trött. Speciellt jag som är så otroligt morgontrött. Sen när de hade fixat de sa han att de kostade 1800 men då sa ja nej när jag va här sist sa de att de skulle gå på 1200 mer än de tänker jag inte betala. Det är mycket nog för en nyckel. Jag betalade iaf 1200 kr för den där j*vla nyckeln. Efter de tänkte jag åka hem och lägga mig och sova ett tag, men när jag kom hem så tänkte ja nej jag kan lika gärna vara uppe så kanske jag somnar tidigt ikväll. Så jag gick ut och gick en timme, efter de åt jag lite frukost sen åkte jag hem till mamma och pappa och började måla dessa underbara lister. Har stått och målat i över tre timmar, så nu är jag hur trött som helst i kroppen efter att ha fått stått böjd i över tre timmar. De känns i ryggen kan jag lova.

Så nu ligger jag i sängen och sträcker ut mig lite. Skönt. Så ska se lite på tv nu tills Andreas kommer hem =) saknar honom =( har ju varit borta typ hela helgen. Är inte van att sova utan honom =( Hur ska de då gå då när han åker ner till Tingsryd över en hel helg? för jag har svårt att tro att jag får ledigt då. (jobbar den helgen) Men gick de ibland över en månad ibörjan av vårat förhållande så lär jag nog klara av några dagar nu. Men de västa är ju att man blir ju så van vid att ha någon bredvid en hela tiden, varje natt. Fast kan ju vara lite skönt med för då saknar man ju varandra lite mer då när han kommer hem sen =) Mys.

Ne nu får jag sluta babla =P

På återseende =)

Älskling, du är mitt allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0