16 April

Hann inte skriva något mer än i går morse, kom hem rätt så sent sen myste jag med A =)

Idag ser min dag ut som denna:
1. Ska till jobbet och få min chef skriva på ett papper så jag kommer med i a-kassan.
2. Städa i lägenheten.
3. Gå ut och gå.
4. (Fika med mamma) ev inte bestämt än.
5. Till opel för att hämta ut en reservdel till bilen.
6. Invänta min sötnos och mysa med honom hela kvällen <3

Kanske inte gör de i just denna ording men de är vad jag kommer syselsetta mig med idag =)

Min dag igår var inte bra alls, var på dåligt humör hela dagen, inget hjälpte knappt ens när A pussade på mig. JA var så otroligt trött på att de aldrig blir klart i köket, men hoppas iaf att de snart blir de för vill inte bo såhär längre. Nu vill ja att de ska bli färdigt. NU nu nu nu nu!!!!!!!

Ne nu ska jag sätta igång så dagen inte bara rinner ut i sanden.

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0